top of page

איך מכינים ספר דיגיטלי בחינם ובקלות?

אני פוגשת בסדנאות שלי אנשים רבים שרוצים לפרסם ספר. כותבי סיפורים ושירים רוצים שתהיה להם אפשרות להפיץ את הטקסטים שלהם. אז איך עושים את זה בקלות ובחינם?


מה האפשרויות לפרסום השירים או הסיפורים שלכם?


לפרסם ברשתות החברתיות - אני משתמשת באפשרות הזו כדי לקבל תגובות מהירות. היתרון הוא הנוחות של השימוש וההגעה לקהל במהירות. החיסרון השירים והסיפורים לא נשמרים במקום מסודר.

לפרסם ספר מודפסים - אפשרות לאנשים שנמצאים בשלב "מבושל" עם הטקסטים שלהם, שמוכנים להשקיע כסף כדי להגיע למוצר טוב ומודפס. ספר מודפס חייב להיות הגירסה הסופית הכי טובה שניתן להגיע אליה. כיוון שאין אפשרות לערוך את הספר אחרי הוצאתו לאור, חייבים להיות שלמים עם הגירסה הזו. צריך להיעזר בעריכה ספרותית, בעריכה לשונית ובעוד בעלות ובעלי מקצוע. כל אלו מייקרים כמובן את התהליך.

לפרסם ספר דיגיטלי בקלות ובנוחות - זו הבחירה שלי לפרסום שירים שחשוב לי שיהיו מאוגדים במקום אחד, ושאוכל לשלוח אותם לכל מי שארצה. היתרון - אפשר לערוך, לשנות וגם להוסיף שירים או סיפורים גם אחרי הפרסום של הספר. אפשר להכין בקלות ולשלוח למי שרוצים. גם הקריאה מאוד נוחה - פשוט לוחצים על הקישור ששלחתם ומדפדפים בספר דרך הטלפון או המחשב.


איך מפרסמים ספר דיגיטלי בחינם ובקלות?

פניתי ליזם והיוצר של תוכנת OURBOOX שבה אני השתמשתי ליצירת ספר דיגיטלי וביקשתי שנקליט סרטון שמסביר איך משתמשים בתוכנה.

לשימושכם, מצרפת את הסרטון. ההסבר בעברית החל מדקה 19:30 בערך.


אם הקישור עזר, אשמח לראות קישורים לספרים הדיגיטליים שלכם בתגובות לפוסט. אצרף בתגובות גם את הקישור לספר הקצר שלי, ספר שמאגד את השירים שלי בנושא הלידות העצובות.

אם צריך עזרה נוספת לגבי הספרים או סדנאות הכתיבה, אני תמיד כאן דרך אפשרות צור קשר באתר.


בהצלחה ובהנאה, שרון




21 צפיות
bottom of page